środa, 22 lipca 2015

Chrzest

Co prawda chrzest Tosi miał miejsce ponad miesiąc temu, ale obiecałam sobie, że zrobię jej zdjęcia w stroju, w który była ubrana w tym wyjątkowym dniu (przynajmniej nim z niego wyrośnie).
Zwłaszcza, że jest to szczególny strój - bowiem zaprojektowany i wykonany specjalnie dla Tosi przez jej Babcię <3

Wyjątkowo jak większość mam nie musiałam wpisywać w wyszukiwarkę sformułowań: co ubrać na chrzest/ strój na chrzest/ chrzciny i tym podobne w poszukiwaniu inspiracji, bowiem odkąd pamiętam wiedziałam, co chciałabym żeby moja córeczka włożyła na chrzest.  I oto jest - suknia chrzcielna.

Z pewnością jest to raczej niszowe ubranie - nieczęsto widuje się takie (przynajmniej w Polsce).
Jednak są kraje gdzie jest to tradycyjny strój (jak np. Hiszpania), gdzie w suknie chrzcielne ubiera się nawet małych chłopców.

Nasza sukienka jest dłuuga, rozkloszowana, zapinana na długi zamek z tyłu i ze względu na przewidywany upał wykonana z bardzo przewiewnej tkaniny
.
Klasycznie, trochę w stylu retro, czyli tak jak lubię najbardziej:


















Brak komentarzy:

Prześlij komentarz